22 Mayıs 2014 Perşembe

Çeyiz Alışverişi 1

   Son zamanlarda en çok çeyiz ile ilgili şeyler dikkatimi çeker oldu. En çok yatırımı da çeyize yapıyorum sanırım. Kıyafet ve kozmetik ürünlerine neredeyse hiç bakmaz oldum diyebilirim.


Bir şeyleri kısacık bir zamana sıkıştırmak istemememden kaynaklanıyor belki de . Beğendikçe alıyorum. En iyisi bu  değil mi sizce ? :) Sizleri sıkmadan  konuşmayı kısa tutalım, bakalım neler aldığımıza :)

1-Mini çalar saat
  
  İlk gördüğümde çok beğendiğim bir saat.İki en sevdiğim renkteki saati seçmekte nasıl zorlandım anlatamam. Diğeri bebek mavisiydi ben güçlükle pembeyi seçtim. Aklımda mavi kalmadı değil :)



2-Askılık

Arkadaşım ile birlikte aldık askılığımızı. O pembe almıştı sanırım.Ben mint yeşilini aldım. Çiçekler mordu uyumsuz diye pembeçiçek taktım daha iyi oldu. Dokunmasam olmazdı sanki :) Anahtarlık askısı olarak düşünmüştüm en başta ama belki mutfakta havlular için de kullanabilirim. Sizce nerede kullanılmalı?




3-Bıçak(Bim Chef's bıçak, Rooc Venüs design bıçak)


Üstteki bıçakları Bim'den aldım.Bim'in kendi markasına ait.(sanırım chef'ti)  Daha önceden de kullanmıştık. Makine de renkleri çıkmıyor. Alttaki güllü bıçaklar ise Rooc'un. Rooc bıçakları hem uygun fiyatlı hem de kaliteli.İnanılmaz güzel desenleri var. Ben pembeleri aldım ama mint yeşili olanları görünce daha çok beğendim. Aklınızda bulunsun :)










4-Dekoratif  kelebek desenli sticker  saat

Son olarak kelebek desenli siyah duvar saatini aldım. Sticker'lar duvara yapıştırılınca oldukça hoş bir görüntüyo sahip oluyor.
  
Dekoratif Kelebek Saat
(7 Parça)


    Paylaşıyorum fikir olsun diye. Sakın nispet yapıyomuşum gibi algılamayın. Öyle marka takıntısı olan bir insan değilim. Kaliteli ve uygun fiyatlı olmasına özen gösteriyorum.  Son zamanlarda internet alışverişlerinden çok soğudum. Gezip görerek daha güzel şeyler bulabilirsiniz. Ayrıca hayal kırıklığına uğramış olmazsınız. Üzerine bir de kargo parası cabası. Umarım faydalı olabilmişimdir. Hoşçakalın...    

                                                                  
                                                       Takip et 
                                               
                                     
                                                       

21 yorum:

  1. Anahtar askılığına bayıldım... mutfakta kullanmak iyi fikir.. hatta hemen mutfağıma uygun bir tane edinmeliyim diye düşündüm:)

    YanıtlaSil
  2. Hayatta gündemimiz neyse onunla ilgili şyler çekiyor ilgimizi alişverişimizde öyle oluyor hamileysek hamile ve bebek kiyafetleri evleneceksek ev aksesuarlari çok cici şeyler almışsın güzel günlerde kullan canim

    YanıtlaSil
  3. Bütün bu ciciler çok cici çok güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullanın inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Nispet yapmak olur mu hiç ya :)
    Güle güle kullan canım benim :)
    Bu işlerden olabildiğince uzaaak durmak düşüncesindeyim :D

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzeller,güzel günlerde kullan.askı mutfakta çok tatlı durur bence..nerden aldın acaba bende almalıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ankaradan küçük bi AVM den 7.5 tl'ye aldım :)

      Sil
    2. süpermiş:) umarım izmir'de bulabilirm.teşekkürler..

      Sil
    3. Bulursun canım :) Olmadı bi tane ahşap askılık al beyaz a boyayla boya :) Perdeyi de kendin kes, yapıştır :p

      Sil
  7. saatin mavisini de mi alsaydın ne, çok şeker çünkü ^.^
    askılığı anahtar askılığı yapmalısın (der böyle birşeye çok ihtiyacı olan kişi)

    beğendikleri al ama uyumlu olsun sonra yenilerini almak durumunda kalma.
    güle güle kullan, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemedim şimdi :) Evde de kalabalık olsun istemiyorum :) Alabilirim maviyi de :) Uyumlu olması için oldukça çaba gösteriyorum :)) Umarım almam yenilerini :)

      Sil
  8. Her biri ayri ayri cok guzeller, mutlu gunlerde kullanman dilegiyle :) Anahtarligi mutfakta kullanmak da iyi fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim iyi dileklerin için :) Olabilir :)

      Sil
  9. Hepsi birbirinden güzel ama ben saate bayıldım iyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  10. bütün cicilerine bayıldım Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.benimde gecen seneden beri çeyiz telaşım var ve tam olarak dediğine katılıyorum 1 senedır ne giysi ne kozmmetik ayakkabı alışverişim yok herseyim içim dışım çeyiz tas tabak oldu cokda severek alıyorum :) daha düğün olmadı 2 ay kaldı ama hala bidolu eksik var.çalar saatn cok cici nerden aldığın sorsam :( benimde yatak odam için böyle bi saate ihtiyacım var ama bulamadım malesf

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...