29 Mayıs 2014 Perşembe

İçten Bir Mim: Hakkımda

                                                                 
   Minik Kuş blogunu yazarı Şule beni mimlemiş. Ben de hemen cevaplayayyım dedim. Merak beni ederseniz okuyun isterim :)


 1. Blog açma hikâyeniz nedir?

   Aslında blog denen şeyin ne olduğunu bilmiyordum tam olarak . Küçüklüğümden beri dekorasyon, bir şeyleri yenileme merakım vardı. Arkadaşımla internette gezinirken ben de yaparım dedim, arkadaşımın yüz ifadesi pek yapamazssındı, yaptım.

2. Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

  Pembeyi severim. Pembenin anlamı ben de masumiyettir. Bebek masumiyeti gibi. Yumuşacık pamuksu bebek kokusunu hatırlatır bende. Kreasyon da pek üzerinde düşünülmeden karar verilen, isim tamlaması niteliğinde bir tamamlayıcı :)

3. Hangi mevsimi seversiniz?

İnsanın tenine ılık ılık dokunan Sonbaharı severim. Kuruyan yaprakları,uzaklaşan martıları izlemeyi...

4. Bu mevsimler size neyi çağrıştırıyor?

Aslında cevap vermişim ek olarak hüznü, arayışı bir de Sezen Aksu şarkılarını :)


3. Hangi mevsimi seversiniz?

İnsanın tenine ılık ılık dokunan Sonbaharı severim. Kuruyan yaprakları,uzaklaşan martıları izlemeyi...

5. Kırmızı ruj mu yoksa eyeliner mi? 
Pek göze çarpan şeyleri sevmem, bu ikisi gibi :)

6. Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Sürekli yeni bilgiler ediniyorum. Aynı zamanda içtenliği tartışılmaz arkadaşlarım oldu.

7. Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?
Okumak.

8. Şiir mi roman mı yoksa hikâye mi?
Roman.

9. En çok etkilendiğin film?

Kaplumbağalar Da Uçar, Soraya'yı Taşlamak bi de bi kore filmi vardı ama hatırlayamadım ismini :) Bunlardan çok etkilendim.

10. Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?

Öğrenci olmak daha iyi sanki :)

11. Kitap okumak mı film izlemek mi?

Kitap okumak.

12. Hani tür kitaplar ya da filmler?

Konusu ne olursa olsun içinde aşk olmalı, daha çok psikolajik romanlar en sevdiklerim:)

13. Klasik giyinmek mi spor mu?

Spor vazgeçilmezim ama. Çevremdekiler biraz şikayetçi :) Klasik kasıyor beni. Sporun rahatlığını yaşayamıyorum.

14. Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey?

Ivır zıvır olarak tabir edebilirmiyim :) Renkli desenli kağıtlar,danteller,desenli kumaşlar bir de her gördüğüm yerden dayanamam çorap alırım :)

15. En sevdiğin yemek?
Her sorana bilmem ki diyodum, bugün de bezelye yerken düşündüm ve karar verdim :) Bezelye... 

16. En sevdiğin diziler?
Bir yıldır dizi izlemiyorum neredeyse... Ama girip çıkarken gözüme takılan Ötesiz İnsanlar dizisi. Müziğine bayılıyorum.

17 Özel bir yeteneğin olsaydı bunun ne olmasını isterdin?
İnsanların benim hakkımda olumlu düşünmesini sağlamak ve daha çok takipçiye ulaşmak :))

18. Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Birilerine ihtiyacının olması. Sinirli olamak. 

19. Alınacaklar listen var mı? Varsa ilk beşi hangisi?
Şuan yok gibi öyle bir listem,görünce alanlardanım :)

20. İlk aldığın makyaj malzemesi hangisi?
Siyah renkte göz kalemi :)

Ben de eğer yapmadılarsa ve katılmak isterlerse aşağıdaki arkadaşları mimliyorum:




         Takip et 

       

8 yorum:

  1. :)))) hemen yapmışsın sen de benim gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmasam duramazdim :) zaman varken yazayim dedim sinra kaliyor :)

      Sil
  2. İlk fırsatta cevaplamak isterim canim...

    YanıtlaSil
  3. bloghocam da yorumunuzu okudum ve hemen merak edip girdim sayfanıza eleştirmek için :)
    Blog tasarımınız çok güzel iyi işler de çıkarıyorsunuz gördüğüm kadarıyla. Ama belirli bir kitleye hitap ediyor. Mesela ben burda olmamalıyım gibi hissediyorum şu anda. Ama gerçekten çok hoş bir tasarım ve güzel yayınlar herhangi rahatsız edici bişey yok. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gulumseyerek okudum yorumunuzu :) cok sevindim olumlu dusunceleriniz icin.Allah razi olsun. Evet biraz kadina yonelik icerikler :))) Olsun belki esinize,bayan yakinlariniza lazim olur bilgiler :))

      Sil
  4. o kadar film izliyorum senin etkilendigin filmleri izlememisim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek film izlediğim söylenemez ama aklıma takılanlar bunlardı

      Sil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...