1 Haziran 2014 Pazar

ŞİFON KUMAŞ NASIL KOLAY DİKİLİR

Şifon kumaşla çalışmak ne kadar zor olduğunu bilmeyenimiz yoktur. Şifon kumaş nasıl kolay dikilir bilmek isteyen var mı?




Bunun için

2 - 3 tatlı kaşıgı nişastayı 
2 kg su  suyun içinde eritiyoruz  ,sonra kumaşımızı bu suya daldırıp cıkarıyoruz  bir süre 1-2 dakika yeterli olacaktır ,süzüldükten sonra ister kurumasını beklersiniz, istersenizde benim gibi ütüyle kurutursunuz gerçi sonra garanti olsun diye kurumaya bıraktım ama ütülemenin çok iyi yapılması gerekiyor .Sonrasında ise kumaşınız harika bir şekilde kolalanmış oluyor aynı işlemi bu tarz kumaşlara uygulayabilirsiniz  artık şifon dikmemek için hiç bir sebep yok hadi bakalım kumaşçıya :) Kaynak



         Takip et 

       

16 yorum:

  1. çok güzel bilgi. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Bu bilgiyi paylaştığınız için çok teşekkürler, çok işime yarayacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok işime yaradı teşekkür ederim hemen uyguladım:)

    YanıtlaSil
  4. Benim gibi dikiş severlerin çok işine yarayacak bu arada profil resmin çok şeker olmuş.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir fikir yaaa
    Yapınca hayırla yad edeceğim sizi.

    YanıtlaSil
  6. Süpermiş,cidden şifon dikmeye hiç elim gitmiyordu bunu deneyeceğim,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten teşekkürler, zor dikiliyor diye 1 senedir bekletiyordum severek aldığım şifonlarımı.

    YanıtlaSil
  8. Bilgi icin cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  9. inanmiyorum yaaa ben kizima sifondan sahil kiyafeti dikmeye calistim kumas mahvoldu.Sifona tövbe ettim.Simdi tesadufen sizin onerinizi okudum.Kesinlikle deniycem cok mutlu oldum valla. cooook tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah işe yarar, şifon zor bi kumaştır :)

      Sil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...