11 Temmuz 2014 Cuma

HEDİYE...

Merhabalar. Nasıl geçiyor pazarınız? Pazar günlerini sevmezdim eskiden. Şimdi seviyor muyum? Pek farketmiyor aslında benim için . Sadece sabahları otobüsler boş oluyor ve ben oturabiliyorum benim için en güzel tarafı bu.

    Etkinliklere katılan biri değilimdir pek. Geçenlerde Mor Yolculuk'ta düzenlenen hediyeleşme etkinliğine katılmış buldum kendimi. Benim eşim Acemiden Blog'un sahibi Birgün oldu.Birgün'ün makyaj ve kozmetik üzerine bir blogu  var.


    Ben hediyeleri göndermeyi biraz geciktirdim. O kadar ılımlı bir insan ki hiç sorun etmedi. Hediyeler geldiği gün ben evde değildim. Ancak ertesi gün elime ulaştı ve ben çok beğendim. Hepsi özenle seçilmiş görünüyor.

     Cherry Blossom Banyo setine bayıldım. O kadar şirin bir çantada geldi ki insan içinden çıkarıp da kullanmaya kıyamaz. Minik cüzdan ve abiye çanta da çok güzel. Ayrıca nuxe serum krem, (serum creme fraiche de beaute ), Before Having Date kolajen maskesi,snail age regenerating anti step treatment maske ve bikaç denemelik ürün göndermiş. Araştırıp cildime uygun olanları deneyeceğim.



    Ben de beğenerek okuduğum Vadideki Zambak romanını seçtim hediye için.



    Kitap ayraçsız olmaz dedim bir de burada bahsettiğim kitap ayracını ekledim arasına.

Bütün hediyelerde emeğim olsun istedim. Lavanta kokulu etamin iğneliği de Birgün için yaptım.

En çok da bu yapmış olduğum albümü ve kitap ayracını beğenmiş.
                                 
Nişanlı birisine mutfak eşyası almadan olur mu hiç. 2 tane sarı puantiyeli mini fırın kabını da beğeneceğini düşünerek ekledim kutunun içine.

Ve kutumuz hazır. Aslında yağlık da almıştım ama onun resmi yok. O güzel mektubun için teşekkür ederim, güzel günlerde kullan Birgün.




 

9 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım. Sen de güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  2. Gelen hediyeler kadar senin seçtiğin hediyeler bir harika. Zaten senin el emeği göz nuru ürünlerinin hastasıyız, ailecek severek izliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ailecek mi ? Bak buna sevindim :)

      Sil
  3. Gelen hediyelerde senin verdiklerinde çok güzeller hepsi özenle seçilmiş güle güle kullan ve kullanılsın sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. blog keşfi etkinliği ile sizi keşfettim ;)
    pembe kardeşliği adınaaa!! bana da beklerim ;)

    http://pembesari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. hediyeleşmek çok güzel ben de böyle etkinliklere katılmak isterim :) blogunuzdan duyurursanız sevinirim, takipteyim :) sizi de benim bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...