17 Aralık 2014 Çarşamba

KIZ BEBEK KASNAK PANO

 Merhabalar. Havalar iyice soğudu. Soğuk havaları seviyorum ama hastalıktan kurtulamayan bir bünyem var. Bu da haliyle tembelleştiriyor.Son günlerde koşuşturmacalarım arttı. Buraya ayırdığım zaman kısalıyor. Bazen oturup yazacak bir şeyler aklıma gelmese de hala yazma isteğim var. Şimdi asıl konu Zeynep Asya için yaptığım pano. Yaptığım panolar oldukça ilgi gördü. Benim zamanın çok az ve bu yüzden artık kardeşim yapacak ben paylaşacağım.


      Bu pano da daha önce yaptığım panoyla neredeyse aynı. Sadece sarı saçları ve alt kısmından sarkıtılmış danteller farklı. Ben severek yapıyorum. Günün yorgunluğu ve stresi atmak için en güzel yollardan biri. Annem elimde görünce her ne kadar bunlarla uğraşacağına, çeyizine dantellerini ör dese de ben kısa süren şeyleri daha çok seviyorum.Şimdi halledilmesi gereken işlerimin başına geçemem gerekiyor. Herkese mutlu ve huzurlu günler diliyorum. Hoşçakalın..


 

23 yorum:

  1. çok cici olmuş bu pano da bayıldım ellerine sağlık canım böyle genç arkadaşlarımın bu işlere gönül vermesi ne güzel yahu bayıldım.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok çoook sevindim ben de :) Yapmazsam zaman ilerlemiyor kii

      Sil
  2. çok güzel olmuş, ellerine sağlık. aşağı yukarı ne kadar zaman alıyor böyle bir panonun yapımı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Durmadan yaparsan 2 günde biter :)

      Sil
  3. Cok sik olmus ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel olmuşş maşallah ellerinize sağlık. Bende kanaviçeye başlamayı düşünüyorum yakında bu arada blogunuzda ki süslemelri nasıl yaptınız tasarım hakkında biraz yardımcı olurmusunuz ya da bunu yapan siteler hangileri şimdiden çok teşşekkür ederim sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yaoın tabi :) Zaman içinde yavaş yavaş öğrenerek yaptım. Bir anda olmuyor :) Değmesin yağlı boya ve aamigurimi aşkına isimli bloglar yapıyor ve anlatmışlar da :)

      Sil
    2. çok teşekkür ediyorum bi bakayım o zaman hemencik :)

      Sil
  5. ne sirin bu panolarin...cok guzel
    yorum yaptigin isminin yaninda,,kareye bir resim koyarsan cok daha sevimli olur
    seni daha cobuk tanirim,opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Cihan abla. Hemen yapıyorum resim. Ben de öpüyorum :)

      Sil
  6. senin de kardeşinin de ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Blog keşif etkinliğinden geldim sizi takipteyim ben de bloguma beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Harika bir pano olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Cok Hos :) Emegine saglik...

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir pano olmuş, ellerine sağlık.
    Mutlu ve sağlıklı bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...