17 Nisan 2016 Pazar

TEREK (MUTFAK RAFI) -MUTFAĞIMDAN

Terek modası (mutfak rafı)
    Terek; raf, sergen olarak da bilinir. Daha doğrusu eskiden mutfak dolapları yokken kullanılıyormuş. Belki biliyorsunuzdur eski şeylere olan zaafımı. Aslında eski şeylerin modern halini daha çok seviyorum. Bu tereği de alıp almamak konusunda çok kararsız kalmıştım. Başta fiyatları biraz yüksek gelmişti , biraz da acaba gereksiz mi? Almasam mı soru işaretleri vardı kafamda. Daha sonra hızlı bi kararla aldım.


terek-mutfak-rafı-modası-sergen-nitelik-mobilya-ikea-raf-terek-mutfak-dekorasyonu-mint-dekorasyon-vintage-shabby-chic-karaca-home-rose-garden-home-mutfğım-blogger-mutfak-tasarım-dizayn-tasarımcı-terek-modelleri-2016-2017-2018
Tesadüfen dekorazon.com ' da gördüm bu rafı. Fiyatı 90 liraydı. Piyasaya göre daha uygun geldi bana. Sipariş verdim.

İki haftaya yakın bir zamanda elime ulaştı. Bu arada kargo da bedavaydı. Ürün demonte(monte edilmemiş) şekilde geldi. Eşimin yardımıyla bir takım uğraşlar sonucu monte ettik.  Sağlam olsun diye birkaç yeri de beyaz silikonla yapıştırdık.

terek-mutfak-rafı-modası-sergen-nitelik-mobilya-ikea-raf-terek-mutfak-dekorasyonu-mint-dekorasyon-vintage-shabby-chic-karaca-home-rose-garden-home-mutfğım-blogger-mutfak-tasarım-dizayn-tasarımcı-terek-modelleri-2016-2017-2018

                              İçine Karaca Home'un Rose Garden yemek takımını yerleştirdim.


terek-mutfak-rafı-modası-sergen-nitelik-mobilya-ikea-raf-terek-mutfak-dekorasyonu-mint-dekorasyon-vintage-shabby-chic-karaca-home-rose-garden-home-mutfğım-blogger-mutfak-tasarım-dizayn-tasarımcı-terek-modelleri-2016-2017-2018
   
 Üst kata da ıvır zıvır dolu plastik dantelli saksıları koydum.

terek-mutfak-rafı-modası-sergen-nitelik-mobilya-ikea-raf-terek-mutfak-dekorasyonu-mint-dekorasyon-vintage-shabby-chic-karaca-home-rose-garden-home-mutfğım-blogger-mutfak-tasarım-dizayn-tasarımcı-terek-modelleri-2016-2017-2018
    Benim için en kullanışlı kısmı askılar oldu. Saati, havluluğu, fırın eldiveni ve tutaçı astım. Hepsi elimin altında olması çok iyi oldu. Kullanışlı mı diye sorarsanız, pek kullanışlı sayılmaz. Düzeni bozulacak diye hiç değiştirmiyorum yerini. Açıkta olduğundan bir de tozlanma olayı var. En çok da dekoratif amaçlı kullanımı ön planda. Siz de ölçüp tartıp benim gibi almaya kalkışabilirsiniz. :)

Yemek takımı: Karaca Home Rose Garden
Havluluk : English Home
Tutaç ve eldiven: English Home
Baharatlıklar: Lav Türkiye
Saat: Semt Pazarı
Saksı: Semt Pazarı


 

  

5 yorum:

  1. Çok beğendim :) iyi günlerde kullan annemler de babaannemlerde de vardı :) eskiye dönüş başladı desene :) bana şimdiki dolaplardan daha kullanışlı geliyor kapak derdi olmadan al kullan.
    ama açıkta olduğu için çabuk yağlanırdı tabaklarımız onu hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullanın:) Toz olayı beni hep düşündürmüştür;)

    YanıtlaSil
  3. Çooooook beğendim :))

    YanıtlaSil
  4. mutfakta bayılıyorum böyle ürünlere.Çok güzel.Artık tadını çıkarın, güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Çok başarılı bir çalışma olmuş. Ellerinize sağlık. :) konya iç dekorasyon olarak blogunuzu takipteyiz. iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...